Bende aynı şikayetle doktoruma gitmiştim mantar bu demişti. Krem yazdı çok faydasını gördüm. Arkadaşların dediği gibi çamaşırlarını ayrı yıka yüksek derecede. Giymeden önce ütülemek çok iyi geliyor. Ben bir damlada nioli yağı damlatıp bir kaç dk bekletip öyle giyiyorum ama bunu doktora danışmak lazım kimisi olur diyor kimisi kabul etmiyor