Tazeanne123456 Hync1 düşük riskine karşı ben içmiyorum ama doktorum 1 bardak içebilirsin dedi kafein düşüğe neden olabiliyormuş
Alparslanmom__ Hync1 ben ilk üç ay falan icememistim mide bulantimdan şuan 34 haftalığım bazen 1 bazen 2 bardak içiyorum
Hync1 Tazeanne123456 AY BİLMİYORDUM KIZ 2 TANE İÇTİM BİRDE BUGÜN SIRF YORGUNLUĞUMU ALSIN DİYE MASA BAŞI ÇALIŞINCA UYKU BASTIRIYOR YA
Tazeanne123456 Hync1 öyle arada kaçamak olur da ben içim rahat etsin diye içmiyorum zaten Allah tarafından mıdır nedir canım da istemiyor normalde günde minimum 2 içerdim 😄
Emelnurcakit Hync1 ben doktoruma sorduğumda doktorum şaşırdı sanki ne sakıncası olabilir gibi der gibi 😀 günde 1 fincan içebilirsin dedi 😀
Aylin52 Gzmmgzmm kaç haftalıksın ya ben daya yeniyim ve günde 2 anca kesiyor beni korkudan 1 içtim ama doktorla konuşcam 2 ye müsait değilim etsin 😂