Yesimdeniz Hlnnyldzz sancın yok canım bende dün nst çekildim bendede çıkmadı ama benimde kasılmalar sancı vajinaya baskı oluyodu muayene etti açılma vs de yok 1 hafta sonra tekrar nstye gel dedi doktor
umrumdadegil Hlnnyldzz sertleşiyor dimi karnın eğer dinlendiğin zaman geçiyorsa yalancıdır bende de oluyordu ağrı olmasına rağmen sancı çıkmıyordu