gulistan22- bence haftanız çok iyi doktorunuzu dinleyin olası bi doğım olursa bebeğiniz kuvöze girmesin solunum sıkıntısı yaşamasın diye yapılıyor bu iğneler,ben 4 kez oldum ve olan birçok insan da tanıyorum bir zararı yok aksine bebeğe faydası olan bir ilaç,ben 30. haftadayım ve dediğim gibi 4 kez oldum rahim ağzımda açılma var 33 ü bile zor görürüz diyo doktorum