Bu sabah cuger geliştirici vuruldum tam 36.haftamdayim bebegim kilosu dusuk ve doğum kanalına girmiş diye. Benim hamileligin başında şekerim çıkmıştı diyet insulin kontrole alındı hatta 6.ayda insulin bırakıldı diyet açıldı son 1 aydir herseyi dozunda nirmal yiyordum ve şekerim en fazla 110 lardaydi bugün iğneyi vuruldum tokluk şekerim 167 cikti sekeri yukseltir biliyorum ama bu geçici mıdır yoksa hep böyle mi artık yaşayan var mi