Selambenbetul 24.haftaya girdik ama 2-3 gündür bebek hareketleri yavaşladı gibi hissediyorum eskiden daha sertti hareket ediyor ama daha şiddetli değil sizin de böyle oldu mu ?
serapmusta Selambenbetul bende 26. haftadayım 2 3 gündür benimde öyle. Öncesinde sürekli hissediyordum ama normal mi böyle olması bilmiyorum
EceQueen Selambenbetul evet baya da korkuttu beni ama tekrar hareketlendi. Sonra 3 gün çok yavaş hareket etti, şimdi yine çok güçlü. Büyme atakları yaşıyorlar bu ay, bi sinlenip bi kas çalışıyorlar anladığım kadarıyla🤗
ayazmom__ Benimde öyleydi doktoruma sordum normal dedi 30. Haftadan sonra hergün 10 defa hissetmen gerek o zaman hissetmezsen problem dedi
Selambenbetul ayazmom__ evet onu 30 haftadan sonra düzenli hareket etmesi gerekiyormuş aslında ben de sordum doktora korkma dedi ama kan pıhtılaşmasından iki kaybım var ekstra korkuyorum o yüzden 😞🙃
Selambenbetul EceQueen benim de aynı şekilde bir gün çok bir kaç gün ediyor ama dinleyince kendimi duyabiliyorum inş öyledir ☺️