Herkese merhaba kızlar 34+1 haftalık hamileyim hamdolsun olabildiğince yürüyüş yapmaya çalışıyorum fakat bacaklarım ağrıyor ayaklarım ağrıyor 🤕 bana markette satılan suda çözünen magnezyum kullanmamı kaşlarımı gevsetecegini söylediler alsam kullansam bir zararı olur mu? kullanmalı mıyım acil cevaplarınıza ihtiyacım var kullanan var mı aranızda