melektb Merhaba kizlar bugun kontrolum vardi doktorum cati muaynesi yapti 3 cm dedi biraz da sancilarim baslasin diye zorladi suan yatisim yapildi dualarinizi bekliyorum 😊
HiraMerve1 Allah yardımcınız olsun sağlıcakla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah.. sizde dua edin bende doğurayım hala beklemedeyim 😊
melektb Busucan Insallah canimm cok degisik bir duygu inan rabbim hepinize tattirsin insallah cok duygusalim 😊
Yarenelibol Suni vermedilermi canm ☺️😊 bide kaç cm olunca yatıs yaptırıorlar doktorlar bnm 2 cm açıklığım var nişanım geldi cumart kontrolüm var yatırırmı ki😕
melektb Yarenelibol canim benim evim uzak biraz yollarda karli buzlu doktorum bu yuzden biraz zorladi sancin artar 24 saat bi bakalim dedi muhtemelen dogum yakin dedi bu yuzden yatis verdi..
Rbyglc Bende 39 giriyorum hafta sonu bende bir belirti yok son hafta alttan bakar yatış günü bana da verir mi acaba
melektb Rbyglc Canim benim evim uzak oldugu icin yatis verdi catimi bugun kontrol etti acikligim vardi birazda eliyle zorladi. Sizinde hayirlisi ile dogumunuz olur insallah 😁
Fbd melektb nasıl zorladı sancıların gelsin diye canım bizde zorlayalım 🤣 sağlıkla al kucağına inşallah 💕
melektb Fbd Canım açıklık oldugunu soyledi sonra biraz zorlucam sancilarin baslasin dogumun hizlansin dedi 40 haftam yarin doluyor
Eslemyaren melektb canım emre bey mi yatış yaptı şehirde ins sagsalim bebeğini alırsın kucağına haberlerini bekliyorum 😊
Yarenelibol Zeynp tamam canm bn çantlarımı alırda giderm zaten uxak gitiğim hastane 2 saatlik mesafesi var haftam 38+1 blki yatırmaz ama bn yatmak istiyorm artk
Fbd melektb Çatı muanesi yaparken zorladı anladım hayırlısı ile inşallah bu Ocak bebekleri ne kadar inatcı çıktılar