Nurten_55 yok çok şükür bebekte sorun olur mu diye düşünmüyorum çünkü gebeliğimin başından beri ilaç kullanıyorum kontrol altında hep 2,5 altı oluyor ama benim korkum doğumdan sonra tiroidin bende devam etmesi ilaç kullanmaya devam etmek 🥴 çünkü yatkınlığım var ama şimdi ilaç kullanmaya başladım diye doğumdan sonra da ilaca mahkum olur muyum ki 🥲