Kubraalp67 Hemen hemen herkeste aynı isimler var biz Nil ipek koyacağız inşallah 🌸 ipek ismi çok hoş ipek kızım diye severim diye düşündüm öyle koydum ismi 😅 Berra, nare,Aylin, Umay isimleri de çok hoş düşünürseniz.