ayanarta1 eğer kendiniz yapmicaksanız yardımcı tutacaksanız bekleyin biraz daha ama kendiniz yapacaksanız hemen bugün bile başlayın derim. Sizin haftada başladım şu ann35+6 oldum daha iş bitmedi, gerçi biz badana falan da yaptık ama herşeyi kendin yapınca ve hamilelikte ilerleyince birden oluvermiyo. Salı günü sezaryen için gün almaya gidicem bende 2. Gebeliğim bu da mecburen sezaryen olacak, evin bi kaç yerine dolapta yaptırıyorum daha onlar gelmedi adam ölçüyü yeni aldı. En az 1 hafta daha işim var anlayacağınız 🙄🤦🏻♀️