Merhaba inşallah tutar canım ben de iki kez yaptırdım ikisinde de çok inandım hemşireler benden daha çok inandı senin kesin tutar dediler yumurtam 19 büyüdü amh ve hormon testlerim çok iyiydi eşimin hareketli sperm sayısıda yeterliydi ama tutmadı inşallah en hayırlı vakitte gelsin diyorum artık