Semo_can hiç canını sıkma, aynısı banada oldu, o kadar inceden atıyordu ki kalp atışı, daha çok minik o yüzden öyle, 1 hafta sonra gittiğinde iyice netleşiyor o ses, doktor bana 7. haftanda gelirsin demişti, bi gittim 6+1 mi ne görünüyordu, dedi sakın telaş yapma, biz şuanda kese boyutunu ölçüyoruz, bebek çok minik baş popo ölçemediğimiz için şuanda böyle çıkması çok normal diye güzelce izah etmişti, daha sonra ki gitmelerimde haftasıyla uyumlu görünmüştü 😍 hatta ilk kese görmeye gittiğimde bile son reglime göre 5+4 felandım, kese boyu iğne ucu kadardı, 4+1 felan yazıyordu 😁