Esba2019 AmineAyfer96 Canım bana 13+5 de kız dedi doktorum 16+2 de kesin kız dedi 20+0 olduk kızımızı bekliyoruz 😍😍
Enisasaf AmineAyfer96 Daha çok yeniymiş kıyamam Allah Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏 ben 35 haftalığım oğluşum olacağını 30. Haftamda öğrendim 😅 Bebeişim çok inatçı göstermedi pipisini 😂
Brcu123 Shrydn bende böyle hissetmiştim ama işte vicdan azabıda yaşadım sanki istemiyormuş gibi sonuçta sağlıklı olması herşeyden önemli işte tabi 😊🥰
Shrydn Brcu123 daha karnımda ben canımdan cok seviyorum ama kızımda olsun isterdim. Erkek diye istememezlik yapmam. O benim bitanem can parcam. Bence tum annelerde boyle.
Brcu123 Kesinlikle öyle tabi senden bir parça sonuçta bende çok isterdim kızım olmasını ama olsun ileride olur inşallah
Sedaylmz Ikili test de ayrıntılı ultrason girdik adet tarihine göre 11 haftalıkdi ultrasonda 12 haftalık göründü ve doktor şükürler olsun % 90 kız dedi hala içinde şüphe var maalesef küçük daha yanılma payı varmıdır diye kızım olsun bana arkadaş olsun çok istedim ınsallah kızımı kucağıma almak nasip olur ilk başta tabi sağlıkla
Celebi 😊gec gördüm mesaji benim de kiz insallah allahm hayirlisiyla almayi nasip etsin bütün annelerimize