Melekdayakli benim de 5 haftalıkken yoğun bir kanamam oldu hemen acile gittim hiç iyi şeyler soylememislerdi. Çocuğun kalp atışının olmadığını bebeğin bile gozukmedigini söylediler ve yatış vereceklerini söylemişlerdi ben kabul etmedim hemen özele gittim. Özel de bebeğin kalp atışlarınin olduğunu gebeliğin devam ettiğini ve biraz dikkat etmem gerektiğini sürekli yatmam gerektiğini düzelme ihtimali olduğunu söyleyerek progestan fitil vedi. Ertesi gün de wc de parçalar düştüğünü görünce yine hemen başka bir hastaneye acile gittim oradaki doktor benmle dalga geçer gbi olmamış bebeğe fitil kullanman çok saçma içerde bebek denilen bsy yok için kanla dolu paramparça olmuş dedi ve hemn kürtajı yapması gerektiğini söyledi başımdan kaynar sular aktı resmen ağlayarak hastaneden çıktım asla yatişi kürtajı kabul etmedim yeniden özele gittim ve öyle birşey olmadığını içindeki parçaların pıhtı olduğunu kürtaj için çok erken daha bebeğin kalp atışları var fitil ve iğne ile destekleyebilirz diyerek beni çok rahatlattı ve çok şükür şuan herşey yolunda 9+4 günlük olduk ilk başlarda çok sıkıntı çektim ama sürekli yattım yemk bile yapmadm eşim çok destekledi çok yardımcı oldu ev işlerini kendisi yaptı yeri geldi yemek yaptı bebek gbi baktı bana ve şuan çok çok çok iyiyiz binlerce şükürler olsun. Devlet hastanelerine güvenemiyorum en ufak bir kanamada düşük tehdidin var yatış yapman lazm olmazsa kürtaj diyerek savsakliyolar. Her hastane aynı degl tabiki ama bnm şansıma hep böyleleri denk geldi bence bu süreçte özele gitmeniz en iyisi ben şuana kadar hep özele gittim düzene girene kadar.