gmzaduman Kızlar selam BİLKENT ŞEHİR HASTANESİ USG 3 no da detaylı yaptıran var mı randevumda o şekilde yazıyor 2 nolu odanın yorumları çok kötü 3te yapn doktor nasıl ona göre özel randevusu alacağım?
gmzaduman arzubldk herkes öyle diyor birkaç iyi yorum okudum sacece belki bana dnek gelen oda iyidir diye sorayım dedim
arzubldk gmzaduman özeldeki gibi uzun uzun sürmüyor her şeyine bakıyor ama kısa sürüyor bide çok yorum yapmıyor kendi doktorun yorum yapar