Sena_1997 Arkadaşlar advantan krem kullanan var mi karnım cok kaşınıyordu cildiye verdi ama iceriginde zararlı diyor :(
Sena_1997 SevgibiR tabiki canim zaten 5 bucuk aylik hamileyim doktoruma söyledim mecbur kullanican dedi