babycom456 Kızlar cok şükür yumurtalarım toplandı döllendi , doktor adetin bittiğinin ertesi günü gel dedi ama transfer ne zaman olur acaba bugün adet oldum kpss sınavı var denk gelir mi gelirse nasıl olur bilmiyorum
fnur94 babycom456 normal döngünüze göre hesaplıyorlar adetinizden sonra yumurtlama olmuş ve döllenip rahme inmiş gibi. 5. gün embriyosuysa yumurtlamadan 5 gün sonra koyuyorlar. Yani ilk adetinizden 20 gün sonraya falan denk gelir.
meltembadem babycom456 test günüme daha var inşallah tutmuştur 🙏 bebek isteyen herkese gördükçe dua ediyorum bizede nasip olur inşallah 🐣