melikets33 Merhaba kızlar pazar günü 36 haftalık oluyorum alttan muayene oldum doktordan geldim az evvel bebek doğum kanalında kafası ve herseyimiz çok şükür normal doğum gidişatlı.Doktorum 38 en geç 39 hafta da doğar dedi.Sizden isteğim normal doğumu kolaylaştıracak tavsiyeleriniz nelerdir deneyimli anneler ya da şuan benimle aynı olanlar 😍
1palyaco melikets33 cinsel birliktelik , yürüyüş , squat , YouTube da activating labor videosu var oradaki hareketleri yapabilirsiniz . Yiyecek olarak ananas, hurma duydum .
Gul-5757 melikets33 ben de pazar 37 oluyorum kendi uyguladığım şeyleri yazayım her gün hurma yiyorum şu anda dün artı ananasa başladım yarın da ahududu yaprağı çayı içmeyi planlıyorum 4 fincan diye okumuştum egzersiz yapıyorum mutlaka topta ve elçin demirelin videoları ile zaten gebelikten önce de 5 senedir egzersiz yapan biriydim ondan beni zorlamıyor siz kendi seviyenize göre artık seçersiniz egzersiz perine masajı yapmaya çalışıyorum o biraz zorluyor tabi karından oraya ulaşmak zor ama yine de yapıyorum yürüyüşe çıkıyorum gün içinde haftaya da olmadı ilişki düşünüyorum bunlara ek 😂benim de bebeğim indi doğum kanalında normal istiyorum ama rabbimin taktiri ikimiz için de en sağlıklısı nasıl olacaksa öyle olsun ben elimden geleni yapayım gerisi Allah’a kalmış ☺️ağrılarım kendisi başlarsa inşallah evde geçirmeyi planlıyorum inşallah rabbim nasip eder