huysuz__ mommys1 benim bebeklerim kolikti, bu biberonu kullandım uzun süre gerçekten işe yarıyodu, mamayı yukarı aşağı çalkalamayın, öyle içinde çok baloncuk oluyo, bi kaşıkla yavaş yavaş köpürtmeden karıştırın farkı göreceksiniz👍
Tugce_12 huysuz__ Tamamdır normal kaşıkla da olur o zaman bir önceki yazımı düzeltemedim gerçekten çok iyi geldi bu biberon olacak orası bundan sonra bizde Kaşık kullanalım
Merveya Tugce_12 ne biberon ne mama ne damlalar hiçbiri işe yaramıyor. Bebek başını dik tutmaya başladığı an gaz geçiyor 4 ay civarı