Tugce_12 Selam kızlar gaz yapmayan biberon aldık yine gazı oluyor çocuğun mama yerken gaz geliyor birden sevmedi galiba bu biberonu var mı önerdiğiniz marka
Angel161023 Tugce_12 kolik yeğenimde kullanmıştık bundan başka herşey çocuğa gaz yapıyordu şans ver bence 😊
xhbgns Tugce_12 Ben birçoğunu kısa sürede denedim çocuğum o zamanlar çok gazlıydı sağdığım sütü vermek zulüm gelirdi taa ki comotomo ve dr browns ile tanışana kadar ama favorim comotomo yıkanabilmesi va daha pratik 🫶🏻 Bu arada gaz damlası her çocuğa iyi gelmez sap bizim çocuğu daha da gazlandırdı probiyotik kullandık bir süre
Tugce_12 mommys1 Canım bizde bunu kullanıyoruz çocuk yerken ıkınıyor resmen zorlanıyor mamayıda değiştirdik mamadan mı dedik yine aynısı oluyor kucağıma alıyorum gazını çıkartıyorum tekrar yediriyorum biraz yiyor yine aynısını yapıyor gaz damlası kullandık 3 gün önce mahfetti o da çocuğu iyi gelmedi daha da arttı o gün sancısı damlanın yorumlarını okuduk kimse memnun değil napcağımızı şaşırdık artık arada geliyor gazı sürekli olmuyor geldi mi de mahvediyor çocuğu
huysuz__ mommys1 benim bebeklerim kolikti, bu biberonu kullandım uzun süre gerçekten işe yarıyodu, mamayı yukarı aşağı çalkalamayın, öyle içinde çok baloncuk oluyo, bi kaşıkla yavaş yavaş köpürtmeden karıştırın farkı göreceksiniz👍
Lilaaaaaa Tugce_12 hangi gaz damlası acaba almayalım bizde ona göre. Arkadasim rezene kimyon içerdi süt de veriyorsanız gecer illaki rahatlar. Bir diğer arkadas bibs diye bi marka aldi işe yarar mı bilmiyorum. Mama koyarken karıştırırken yöntemleri var tahta kaşıkla karıştırıyorlar kabarcık gaz yapmasın diye. Bide bazen bazi bebekler napsan da gaz oLusuyormus diyorlar.
mommys1 Tugce_12 benimki de gazlı bi bebekti ıkınarak uyanırdı uykudan birazda ne yapsan fayda etmiyor 4. ayda hareketlenince yavaş yavaş azalıyor gaz damlası kullanma bence hiç birini hepsi daha cok gaz yapıyo
Tugce_12 Lilaaaaaa Nurse harveys adı ama ablamda kullanıyor yeğenime ona çok iyi gelmiş bize yaramadı her bebeğe yaramıyor demekki onu deneyelim ya bizde iyi gelir inşAllah evet o da doğru tabi sürekli gazı olan bebekte çokmuş naparlarsa geçmeyen ya emiyor da ama yetmiyor mama da veriyorum bende kimyon falan içemiyorum öyle şeyler midemi bulandırıyor duymuştum onu da çok teşekkür ederim 🙏
Tugce_12 Angel161023 Ay gerçekten mi çok dua ederim sana ya deneyelim onu da her yolu deniyoruz bunların büyük olanı da var mı artık hani ölçüler çoğalacak büyük olanı varsa bunu alırız hemen bugün
Tugce_12 mommys1 Ay evet mahfetti çocugu birdaha asla kullanmıcam zeytinyağı verdik o gün öyle rahatlamıştı çocuk ya
xhbgns Tugce_12 Bence hepsini alma kuzum boşa para harcama ben gibi bende avent lansinoh ev doldu biberon 10 günde şimdi o ikisini kullanıyorum comotomo biraz kara borsa olmuş fiyatı ondan bilemedim bütçeye uygun mu ama ben yerinde olsam önce dr brown alırdım sonra iyi gelmezse diğerlerine bakardım
umrumdadegil Tugce_12 sma comfort olan güzel aslında bebelac gold da güzel gaz için iyi benim bebeğimin göbek deliği fırlamıştı artık ıkınmaktan bebelac gold vermeye başlayınca inmişti ama aşırı kustu bu sefer sma comforta geçtim. Gaz damlalarının işe yaradığını düşünmüyorum kaç tane denedim bende probiyotik almak daha mantıklı onun yerine
BabyAta Tugce_12 hipp kullanmayı deneyin bence mama olarak. Ben kaşık biberonla veriyorum ondan çok memnunum hem meme reddi de yapmıyor bence şans verin