Kızlar kafam çok karışık en başından beri normal doğum olaraktı her şey kendimi odaklamıştım çok sağlık problemleri yaşadım sıkıntılı bir gebelik geçirdim suan 38+2 doktorum salıya kadar gelmezse sezeryana yöneldi bebekde kilo alıyor riske atamam dedi bende ağrı çeke çeke yorulduğum için ağrıya dayanamayacak hale geldim sezeryan hakkında hiçbir bilgim yok