bebegimd7 Aylaa123 bende takintiliyim gerçekten salonun bazen oyle dağınık almasına kötü oluyorum. Kirli değil sadece dağınık ama ne bileyim takinti işte. Yerde bi tane kirinti gordugumde heryer oyle diye geçiyor aklimdan. Bebekle zor bide emekledi mi daha fazla yapmam lazim yerden ağzına birşey atmasın diye
Kubraalp67 Bekârken umursamazdım temizliği nasıl olsa annem yapıyor diye evleneli 2 buçuk sene oldu evlendiğimiz haftadan beri temizlik konusunda takıntılı oldum şuan hamileyim yine durmuyorum yerimde bakalım bebek doğunca nasıl olacak düzenim.
bebegimd7 Kubraalp67 evet bende evlendikten sonra takintili oldum. Kirli değil ama salonumun bazen dağınık olmasına kötü oluyorum ama gerçekten yoruluyorum
bebegimd7 _almirasmom evet oyle birgün süpürge yapmayinca uzun zaman yapmamış gibi oluyor. Kirli değil ama salonumun bazen dağınık olmasına kötü oluyorum ama gercekten yoruluyorum
_almirasmom bebegimd7 sankı ustumuzden basımızdan pıslık dokuluyo hergun bısı cıkıyo yerlerde ayaklarıma batıyo sevmıyorum ya /(
Kubraalp67 bebegimd7 çocuklu evde dağınıklık olur normaldir yıpratmayın kendinizi dağınıklık bir şekilde toplanır 😊
elifozkann bebegimd7 cocuklu bi evin dağınık olması gayet normal karşılanır topladığın gibi arkandan bozarlar çünkü. Cocuksuz ama hamile biriyim düzenli olmaya calısıyorum
teachervera bebegimd7 Benim hep düzenli temiz titiz biriyim eşim de öyle. Üç yaşında Oğlum bir buçuk yaşında kızım üstüne hamileyim sürekli ayaktayım temizlik yemek.
bebegimd7 teachervera ALLAH yardimciniz olsun zordur sizin için. Bende oyleyim kirli değil ama dağınık olunca bazen salonum kötü oluyorum. bebegim emekleyince artik gunde kac kez supurge falan yapmam lazim, agzina birsey atar diye.
EceQueen bebegimd7 bazen meditasyon gibi rahatlatıyor bizi o güzel ama strese sokuyosa risk teşkil ediyosa aman yani bizden değerli değil❤️
teachervera Zeyyno_ Benim eşim aşırı titiz yemek yerken çatalın içine kadar bakar bardak koklar 😀😀😀oğlum üç yaşında oda öyle
bebegimd7 teachervera bence bu daha zordur ya. Daginikta olmasın ama bardakta koklamasin. Erkegin titizi çekilmez oluyor genelde
Nurcantas65 Evim pis değildir eşyalar temizdir ama dağınıktır genelde 2 yaşındaki kızım evin içinden geçiyor 😂. Buna rağmen hergün süpürür ve silerim. Örnek ayna siliyorum,güya yardım amaçlı gidip parmaklıyor yine iz ))) bı yerden sonra koy ver oluyor 😂
Hatice_11 bebegimd7 bebegimd7 her gün süpürüyorum toz olma durumuna bağlı iki günde bir de siliyorum ☺️🌸
Zeyyno_ 06Canan Valla bak kızıma kirli kiyafetlerini sepete At diyorum kız anlıyor götürüp koyuyor eşime syluyorum yok anlamaz kıyafetleri nerde indirdiyse orda kalıyor 👌 taaa ki ben kaldirana kdr yattığı yerden DHA bide sürekli bişey ister telefonumu şarja köy karpuz getir sigaramı getir onu getir bunu götür yeminle çok gıcık oluyorum artık böyle içimden komple alıp çöpe atmak geliyor 😬