20182019 Kızlar adetime 10 gün varken peçeteyle pembemsi lekelenmem oldu sonra kahverengiye döndü bitti. Bu hamilelik belirtisi midir. Bu arada eşimle adet bittikten sonra olduk dahada olmadık il dışına çıktım . Tutmuş mu demek oluyor
beysenyil 20182019 henüz 10 gün varken bence yerleşme kanaması olmayabilir, çünkü yumurtlama dönemi tam bitmemiş oluyor
Cansu-2600 20182019 Benim yerleşme kanaması 1 hafta önceden gelmişti böyle direk kahverengi hiç pembe kirmizi değildi
20182019 beysenyil acaba dedm erken döllenme mi yaşadım adetim bittiğinde tek oldum tutundumu o zaman acaba hesaplaynca 13 gün gecms oluyr
20182019 Cansu-2600 adet kanı gbi zaten kırmızı değil açık pembeydi internette yazınca dedim başına gelen oldu mu
20182019 tayincibies dün aç açık pembe geldi peçeteye sonr akahvrengi oldu acık bugunde pedimde az açık kahverengi gördüm
tayincibies 20182019 benim direkt kahverengiye dönüktü hatta ben adet oldum zannetmiştim 1 gün oldu daha da olmadı. Adetim 6 gün gecikince test yaptım direkt çıktı zaten çift çizgi
Nedime82 Merhaba benim de dün adetime 10 gün vardı lekenlenmem oldu. 27 ainde adet görmüştüm 3 gün sürüyor genelde benim adet sonrası 2 kere ilişki oldu. Dünden beri az az devam ediyor pembe gibi yaşayan ne olduğu konusunda fikri olan var mı acaba?
Cansu-2600 Yes_mom0 Ben o dönem kortizonlu ilaç kullanıyordum hamile olduğumu bilmiyordum kortizonlu ilaçta regl düzensizliği yazıyordu regl tarihinden Bir hafta önce sadece bir gün geldi ama öyle sürekli değil adet kanı gibi sadece iç çamaşırımı batırdı o kadar ben de yerleşme kanaması olduğunu hiç düşünmedim ilaca bağladım direkt bu durumu Ama ilaçla bir alakası yokmuş 😁
Yes_mom0 Cansu-2600 cnm bende şuan progestan ilacı kullanıyorum normalde her ictigimde 4 güne kalmaz regl olurdum bu ay da 12 gündür kullanıyorum gelmedi benimde de 4 gün boyunca günde 2 damla lekelenmem oldu işte eh dedirtiyor
Cansu-2600 Yes_mom0 Benim de o dönemde ayın 14′ünde regl olmam lazımdı bir hafta önce öyle bir lekelenme geldi sonra başka bir şey olmadı 10 gün falan geçti üstünden o zamanlarda da deneme yapıyorduk zaten ilaç kullanıyorum yok olmamıştır diye düşünüyordum ama içime kurt düştü test yaptırdım 10 gün geçtiği için bariz çift çizgiyi gördüm 😁😁
Yes_mom0 Cansu-2600 benim kullandığım ilaç hem adet düzensizliği ni düzeltiyor hemde bebeğin tutunmasina yardımcı oluyor o tarftan sıkıntım yok ama bu lekelenme olunca çok çok unutlandim birde midem bulanıyor bel ağrım karnımın alt tarafı sanki adet olacakmisim gibi agiriyor ama bu ağrı arada bir giriyor
Cansu-2600 Yes_mom0 Tarihiniz ne zaman peki ? İşte insandan insana değişiyor bendede hiç ağrı falan yoktu sürekli uyku yapıyordu sürekli uyuyordum hep ilaç yüzünden dedim ama değilmiş
Yes_mom0 Cansu-2600 normalde düzensiz adet görürüm progestan kullandıktan sonra ilacı içer 4 gün içinde sökülürüm bu ayda neden sökülme olmadı leke değdi 2.3 damla o kadar bende de uyku hali var canım ama o ilaçtan kaynaklı ztn