Kızlar merhaba, ben doğum kontrol hapı kullanıyorum uzun bir süredir. Hap kullanmadığım 7 günlük süreçte adetim başladı ve bitti normal bir şekilde. Daha sonra 4 gün kadar hap kullandım ve unuttuğum için 5 gün falan kullanmadım. Ve dün regl oldum. Yani 12 gün falan arayla yine reflü oldum. Sizce bunun sebebi nedir daha önce hiç böyle bir şey olmamıştı düzenli regl olurum. Doğum kontrol hapını kullanmayı bıraktım diye midir acaba?