Kahvesever34 Merhaba, bugün 40+1 olduk ama hala tık yok, yürüyüşler merdiven inip çıkmalar, hurmalar neler yapıyorum ama hala aynıyım. Böyle giderse pazar günü yatış dedi doktor. Kendi sancımın başlamasını çok istiyorum ne önerirsiniz?
S-m-e-a-r Benimde 39+2 gelmiyor kontrolüm vardı bugün Pazartesi ye kadar gelmese doğumhaneye gönderecez dediler