Merrynice Kızlar aranızda doğum paketi alan ve doktorundan çok memnun olanlar hastane ismiyle yazar mısınız rica etsem ?
MerveeAa Lokman hekim Akay hastanesinden şubat ayında 35 bine almıştık Könül hocamdan da şuan çok memnunum🙂
Sedadvc MerveeAa Bizim de taşınma durumumuz var Ankara’ya. Doğuma iki buçuk ay kaldı. Ankara’da hastane ve doktor bulmam gerek.
Sedadvc MerveeAa Henüz belli değil. Ankara’yı biliyorum. Doğma büyüme Ankaraliyim ama hamileliğim başka şehre denk geldi. Hastane doktor bilmiyorum bu sebeple Ankara’da