2princessmother 
Ben böyle yaptırdım 2. Bebeğimde 2 sene önce aşırı memnun kaldım. Başka sayfalara göre fiyat uygundu ki cüzdanların üzerinde bebeğin adını değil dağıtacağım kişilerin isimlerini yazdırdım ayrı ayrı herkes kullanabilsin heryerde diye 100’lü teneke kutu çikolatası da içinde 2.500 tutmuştu komple böyle hastane çıkışı seti hediyelikleri de dahil.