AsyamLinam bence sizde korkmayın Allah korusun olsa şimdiye çoktan olurdu. Bebek sağlıksız olursa bu rahimle zaten yaşamaz tutunamaz ama sağlıklı olursa o rahimi mutlaka açar açamasa da direnir dünyaya gelir dediler bana toplam 7 doktor gezdim devlet harici diğerleri böyle söylediler. Ayrıca şükür ki kanamanız olmamış sizin benim 12 ve 13 haftamda iki büyük kanamam oldu ona rağmen iyiz 🙏🏻