lalhiguk Kızlar bugün 34 haftalık oldum elim ayağım sabahları ve akşamları şişiyor yüzüğümü çıkartmak durumunda kaldım ve çok halsizim sizde durumlar nasıl
06Canan lalhiguk yarın 32.haftama giriyorum tek ayak şişmesi yaşıyorum göbeğim dikleştikde dikleşiyor yatakta dönmekte zorlanıyorum bütün bunlarn üstüne birde 4 yaşında kızımın sorumluluğu var iyiki uslu bir çocuk bunaltmıyor beni rabbim hayırlı kurtarsın hepimizi
T1627 lalhiguk ben yarin 34 haftalik oluyorum ama dün cok kotuydum gobek deliginin oldugu hizzada sagda toplanmisti karnim sertlesmisti cok agrim vardi aksam bi baktim ahrinin oldugu yerde kizarma olmuş sanirim catlak oluştu orda ince cizgi gibi bir kizariklik olusmus
Tubiiy1 lalhiguk uyandığımda sisiyor gün içinde normale dönüyoruz akşama yüzüğümü çıkarmak zorunda kalıyorum. Su desem içiyorum tuzlu da yiyorum gerçi 😂
Eftelya_16 Bende 34 teyim , bende tam bugün yuzugumu çıkarttım .. mide bulantısı aniden gelen enerji ile hareketlilik ve nefes kesilmesi ile biten enerji.. ağlama krizleri.. göbek altı catlaktarimi farkettigimde oluşan travma..
lalhiguk T1627 benimde hep sağında ve dediğiniz gibi orada kızarıklık oluyor bazen şu ana kadar çatlağım yoktu ama 2 günde 1 tane oldu bendede be karnım çok kaşınıyor
T1627 lalhiguk kaşıntı yok bende ama iki gebeliktir ilk defa biyle bir kirmizi cizgi cikti cok sertlesme oluyor agri veriyor acile gittim az once nst de hic sanci girunmuyor alttan muayene etti acilmada yok dedi ama ben iki gundur kasilmalardan mahfoldum anlamadim
lalhiguk Tubiiy1 benimde uyandığımda ve akşam yatmadan önce şişiyor ben bu günden sonra takmıyorum yüzük 😂😂
T1627 Tubiiy1 benim şişme yok vucudumda cok sukur hala yuzuk gebe kalmadan onceki halinde parmagimda gerci toplam 5 kilo almisim
T1627 lalhiguk benim ilk gebeligimdede de iknci gebeligimdede ayni saolsun ogullarim annelerini dusunuyorlar hic bir yerden kilonaldirmiyorlar sadece gobek olsur oda dogumdan sonra gider zaten☺️💙
Ecoliiii Bende gün içinde fazlaca sayıda kasılma oluyor. Özellikle dışarı çıktığımda yürürken karnım çok sertleşiyor ara ara ve geçiyor. Siz yüzükleri ne kadat takmışsınız ben 5. Ayda falan çıkardım. Şuan 1 haftadır 20 derece havadayım ayaklarımın şişi indi. Tamamen sıcaklardanmış.
lalhiguk Ecoliiii ayy ne güzel ayaklarınız indiyse 😊 şu ana kadar takabildim daha takamıyorum artık kaç kilo aldınız