Busraerbas Evet ben de yaptırmadım ikiliyi, doktoruma danıştım dedim benim için birşey fark etmeyecek sonucun ne olacağı o zaman gerek yok yaptırmana dedi o da. Pozitif düşünerek geçirmeye çalışıyorum gebeliğimi, yani kesin sonuç veremeyen bir testin şahsen benim için hiçbir ehemmiyeti yoktu. 14. haftamda kontolümde doktorum zaten ultrasonda ense kalınlığını ölçtü, burnuna baktı herşey normal gözüküyor dedi. Çok büyütmemek lazım bence bu ikili testi, tabi risk görülürse gebeliği sonlandırma düşüncen yoksa. Allah hepimizin bebişlerini korusun, down sendromu da hayatımızda var ve onlar da bizim gibi bireyler yaşamlarını ellerinden alma hakkına bizlerin sahip olmadığına düşünüyorum. Allah ne hayırlısı ise onu versin diye düşünüyorum. Tabi tamamen benim düşüncem farklı düşüncelere saygı duymak lazım 😁