Kızlar ne durumdasınızzz?
İlk gebeliğiniz mi? Doğum tarihleriniz bellidir artık herhalde, bizimki 11 Temmuz nasipse bi sürpriz yapıp erkenden gelmesin diye dua ediyorum cunku doktorumun yıllık izni şu an🤭
Vakit yaklaştıkça hisleriniz neler?
Ben sanki bir tık agresifleşmeye başladım 🥹 stres yapmıyorum sanırken stres mi yapıyorum acaba🥲
