Dün gece 11. Buçuk gibi uyudum bişeyim yoktu 12 buçuk gibi bir uyandım çok af edersiniz ishalden duramıyorum yatağa uzanıp kalkıyorum sürekli sabaha kadar öyle devam etti hala da devam ediyor kahveyle limon içtim geçmedi muz yedim geçmedi halaa çok af edersiniz bildiğiniz su gibi gidiyor bebeğe zararı varmı hastaneye gitmedim ama tedirgin de oldum açıkcası ilk gebelikte yaşamadım böyle bişey