Elifc idrardır o. Çünkü bende gittiğimde doktoruma 2-3 kez altıma kaçırdığımı ve su sandığımı çok korktuğumu söyledim. Doktor hastalarımız kabul etmiyor ama işiyorsunuz dedi🙈😅
Bide doktorunun ultrasonu iyiyse mutlaka görür sızıntı olduğunu senn bişe demeden