Pazartesi günü sağlık ocağında bazı kan tahlillerim yapıldı. Troid sonucum da 3,4 çıktı 20. Haftama girdim gebelikte dr 3 ve 3 ten düşük olması gerekir sağlık ocağındaki cihazlar farklı ölçüm yapabiliyor bizde baktır falan dedi. Sağlık ocağındaki hekimde durumun ciddi olduğunu troidin yavaş çalışması bebeğin gelişimini de etkileyeceğini söyledi bu durumu yaşayan var mı aranızda ilaç kullandınız mı faydası oldu mu ya da ilacın bir zararı olur mu bebeğe