Kızlar benden size tavsiye umutlanmayın diye söylüyorum kendimden biliyorum benim kese şeklim hepsi erkek bebeğe benzetildi hep öyle de denildi sürekli bende kendimi ona baya inandırdım ki anlatamam sonra doktor kız deyince ilk başlarda kabullenmedim bende eşim de ki bizim için asla ayrım yok ilk bebeğimiz ama insan psikolojisi işte baya kafaya koymuştuk erkek diye sırf bu yüzden iki doktora gittik suan 18 haftalık olduk ve ben 13 haftalıkta öğrendim daha yeni yeni kızımı kabullenmeye başladım bence sormayın tahmin de bulunmasın kimse insanlardan fikir almayın çünkü sonrasında siz öyle olmayınca üzülüyorsunuz naçizane kendi fikrim bu ya biz öylesine soruyoruz ne olsa kabullümüz deseniz de öyle olmuyor yine de gönlünüzden geçen olur inşallah 🙏