NKaratk Nur29zen hayır kötü değil. İğnesi var belli aylarda onu vurulacaksın. Bana o kanamada vurdular ve progesteron kullandım geçti
Nur29zen Mranaa yerleşme kanaması için geç değil mi 8 haftadayım nerdeyse daha önce yerleşme kanaması geçirdim
Nur29zen NKaratk ben zaten düzenli progestron iğne kullanıyorum artı progestron fitil ama işte bende anlamadım bu durumu yorucu da
Moon_Mom Nur29zen bendede o haftalarda oldu, sonra doktor DİNLENMEMİ ÖNERDİ. 1hafta yatarak gecirdim. doktorunla konuş insAllah bir şey yoktur
Nur29zen Moon_Mom bende dinleniyorum şükürler olsun bugün yok kanama ama arada böyle olması benı üzüyor panık ediyor neden oluyor diye
Ayselcnt Nur29zen benimde dün oldu.. 5+5..acile gittim hemen.. kese düzgün kanama alanı yok.. sağlıklı dedi.. ama kanamam eve gelincede oldu.. progestan fitil verdi..