Çalışan hamileler napıyorsunuz nasıl gidiyor? Ben bunalmış hissediyorum biraz . Sağlıklı beslenemiyorum, uykumu alamıyorum. Sabah 6.30 da servise biniyorum akşam 19.15te evde oluyorum her akşam ve sabah 1 saat servisle gidip geliyorum. Kurumsal büyük bir firmada çalışıyorum masa başı bir iş bu anlamda daha zor şartlarda çalışan anneler var kesinlikle kolaylıklar diliyorum. Ama işte bir yandan uykusuzluk bir yandan dinlenememek bir yandan işteki stres ve mobbing beni çok yoruyor. Sabah çok zor kalkıyorum genelde iş yerinde poğaça falan alıyorum öğle yemekler için multinet yatıyor onda da alternatif yok genelde fast food ürünler diğer seçenekler çok pahalı günlük multinet miktarıma oranla. Akşam eve gidince de eşimde bende yorgun oluyoruz yemek hazırla yap o kadar uğraşcak enerjim olmuyor bide aç olunca. Eşimde yapıyor genelde pratik yemekler ya da kahvatlışık yiyoruz bazende dışardan söylüyoruz. Ama hiç sağlıklı beslenemediğim için vicdan azabı çekiyorum bebeğime karşı. İşte genelde yoğunum bir yandan bir şeyler atıştırıyım vaktim olmuyor. Yanlış yaparım kaygısı yöneticimizin tavırları falan🥲böyle bıkmış durımdauım. Hafta sonu yemek yapıyorum o pazartesininde kurtarıyor genelde ama genel anlamda zorlanıyorum. Su da az içiyorum eskidende öyleydi şimdi çok içmeye çalışsam hemen çişim geliyor habire tuvalete gitmem gerekiyor bu da zorluyor🥲
Sizler ne durumdasınız kızlar nasıl yapıyorsunuz hepsini bir arada?