Alparslanmom__ resimden daha güzel çünkü resimde bazen Çukurlu silik oluyor. Doktor bana hep çok güzel bir bebek diyordu 20 haftadan beri gerçekten o kadar güzeldi ki çok özlüyorum o hallerini. Bol bol değerlendirin kucağınızdan indirmeyin şimdi istesek de kucakta durmuyor 🥲🥲