Dilekdamla ben o hastanede kürtaj olmuştum gerek aşşadaki ameliyathanede ebeler çalışanlar vs herkes çok iyiydi , ilgiliydi şuanda başka hastaneye gidiyoruö kontrole ama doğum için orayı düşünüyorum açıkcası , heryer o kadar pahalıkı avıcenna ne kadar oldu bilmiyorum ama gidebileceğim tek yer orası gibi