Glstn1403 Arkadaslar doğum yapalı 50 gün oldu gögüslerim ucu hala acı içinde yara ve gögüsler ates gibi ne yapmam gerek yasayan yazabilir mi
SancarMom Glstn1403 ben 23 haftalık hamileyim 10. Haftamdan sonra göğüs ucu ağrısı yarası çekiyorum lansinoh krem ve göğüs pedi kullanıyorum . Doğumdan sonra kremi ve göğüs kalkanı kullanmaya baslayacagım bence deneyebilirsin çok iyi yorumları var kalkanın