dmlkcrr Benim ayın 3 üydü kanda da çıktı gebeliğim şükür yarın için randevu aldım ama gidip gitmemekte çok kararsızım ya kese görünmezse diye
gzm2410 __mervez__ ben sabah test yaptım evde pozitif çıktı kan verdim sonucu bekliyorum inşallah test yanıltmıyordur
__mervez__ gzm2410 ay evet burdan da sormuşum çok çok sevindim sizin adınıza benim için de umut oldunuz ben 2 gün spnra tekrarlarım kan testini haydi inşallah Bu ara belirtiniz var mıydı bende hiç yok da
gzm2410 __mervez__ çok teşekkür ederim, hiç belirtim yoktu hala da yok inşallah sizde hayırlı zamanda çok güzel sonuçlar alırsınız 🙏🏻