durgay çok ucuz olmadığını biliyorum ama egepol hastanesinden o kadar memnunum ki. Her ebesi, anestezi uzmanı o kadar iyi ki. Epidural ve spinal anestezi eğer iyi yapılmazsa insanlar yıllarca acısını çekebiliyorlar. Ama egepolde bu konuda hiçbir sıkıntı yaşamazsınız içiniz çok rahat her anesteziyi olabilirsiniz. Yenidoğan yoğun bakımı da çok iyi, eğer olur da prematüre bebek olursa ya da Allah korusun bir komplikasyon olursa. Eğer doğum her türlü özelde olacaksa bence egepolü de mutlaka düşünün, ben orada doğum yaptığım için çok çok memnunum. Bence parasına değiyor. Herkes çok ilgili ve işinde uzman.