Fatmavsn bende dün çatı muanesi olacaktım ama çok fazla acıdı izin vermedim yapılmadı sonradan ağrı oldu oturmakta zorlandım resmen, doktorum haftaya tekrar yapicam yapmam lazım sezaryan deyip de riske atmak istemiyorum çünkü normal doğum görünüyor oyuzden toparlan tekrar denicez dedi inşallah cesaretimi toplarim