Yanı sende haklısın tabıkı bende once eşimle konusurum onu kırmadan ama 2gün sonra bakarım ki “ annem aradı geçen soyle demişti ya aslında kotü düşünerek dememiş yazık kadına” şimdi bunu ne yaparsın? Ama dediğin doğru bizim kaldırabildiğimiz her üzüntüyü onlarda kaldırabılır. Ama olay eşte bitiyor malesef