Nihalkrc ben ikinci gün hala çıkaramamıştım doktorum sadece meyve suyu kahve ve çorbaya izin verdi birde petibör bisküvi yiyebilirsin aç kalma dedi. Ama en etkili çözüm şu oldu ben hamilelikte gaz sancısı için araştırırken bir forumda ayaklarını yukarı doğru kaldırıp yatmak iyi geliyor diye okumuştum ve gerçekten işe yaramıştı. Hastanede de son çare deneyeyim dedim yatağın sırt kısmını biraz dikleştirip ayaklarımı oraya uzattım ve gerçekten bütün sancım geçti çok rahat gaz çıkardım.