HelloooMomy Kızlar daha önce post açtım ama kimse cevap vermedi. ☹️ Hangisini beğendiniz? Sadece Aden mi kullansak yoksa 🥲 Kafam çok karıştı
Sparkle2 HelloooMomy bende kızıma aden liya ismini düşünüyorum ilk kızımın adıda asel lina uyumlu olmasını istiyorum 🥰
HelloooMomy Yellowwolf Acaba kız bebek için biraz sert mi kalır diye ikinci isim düşündük ama karar vermedik yaaa ☹️ Aden tek başına sert bir isim olarak kalmaz değil mi kız bebek için
iremsrcakb HelloooMomy bence kalmaz ben de kizima dusunuyorum, kendim cift isimliyim ve cocugumun tek isimli olmasini istiyorum. Aden cok guzel bir isim anlami da oyle
Yellowwolf HelloooMomy HelloooMomy Yok ya bence sert durmuyor aksine iki isim A ile başlıyor diye insanı yoruyor. Fonetik olarak Aden daha kibar geliyor kulağa..