Kızlar bu 2. Hamileliğim. İlki 4+0 hafta 68 ile öğrendim kız dı. 2. Si ise 4+0 da 4737 ile öğrendim. Cinsiyeti bilmiyorum. Ama çevremde ve burda okuduklarımda çok yüksek ile öğrenenler genelde erkek oluyor. Yada denk geldi hep bilmiyorum tesadüf olabilir. Cinsiyet takıntm yok Rabbim sağlıklı ve hayırlısıni nasip etsin. Sadece merktan soruyorum. Siz 4. Haftada kaç ile öğrendiniz ve cinsiyeti neydi?