Hatice-21 Kızlar 24 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum vardı günde 2 litre su içmeme rağmen susuz kalmışım ve bugün inanılmaz bir böbrek ağrısıyla acillik oldum berbat bir ağrı ilk defa yaşıyorum daha önce başına gelen var mı 😣
sumeyra00 Hatice-21 ilk hamileliğim de bende de öyle olmuştu canım çok fena bir ağrıyla hastaneye gittim 1 gece serum tedavi vs hastanede kaldım ertesi gün çıktım ama dayanılmayacak kadar şiddetliydi . Enfeksiyon kaynaklıydı benim de çok şükür sonra geçti gitti bir daha da olmadı .
Hatice-21 Ahh ya banada serum takviyesiyle ağrı kesici ve sıvı verildi dayanılmaz bir ağrı durup durup başlıyor dediğiniz gibi 😪😪