Merhaba kızlar 10 haftalık hamileyim acilden geliyorum şiddetli kasık ve bel ağrısıyla gitmek zorunda kaldım geçmeyen ağrıydı çünkü neyse ultrasonla baktı çok şükür bi sıkıntı yok ama doktor eliyle kasıklarıma bastırıp tam olarak ağrın nerde dedi ultrasondan bakınca içim bi rahatladı ama kasıklarıma o şekilde bastırınca yine bi içime kuşku düştü sorun olcak diye korkuyorum sizce sorun olur mu zaten en ufak bişeyde evhamlanıyorum şimdi sabaha kadar uyayamam:(